NEW BUNNY







gambar terbaru .. 2 bulan 5 hari




Semua warna putih anak-anak arnab yang baru berumur 15 hari ini...
tak sabar nak tgk macam mana rupa mereka ketika umur 3 bulan...







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "NEW BUNNY"

  1. Hairil says:
    December 3, 2009 at 3:18 AM

    Ni anak arnab baka apa?
    Mcm ada keturunan lionhead.

  2. junaidi a.k.a hachiroku77 says:
    December 3, 2009 at 5:25 PM

    salam... encik hairil...
    saya pun tak sure... tapi ibu arnab ni memang kacukan anggora dan lionhead...tapi yg jantan tu aku tak sure baka apa.. dulu owner tu cakap baka rex..
    tapi ini lah hasilnya... sama-sama lah kita tggu dia besar nanti

  3. bujang bakal senang says:
    December 4, 2009 at 2:29 AM

    nice rabit

  4. junaidi a.k.a hachiroku77 says:
    December 4, 2009 at 5:38 PM

    thnks bujang bakal senang...

  5. Anonymous Says:
    December 5, 2009 at 11:48 PM

    name je senang,tapi xsenang pun

  6. arnabcute says:
    December 20, 2009 at 11:00 PM

    salam ziarah..

    tentu dh besar arnab2 nie..comel2 lak tu :)

Post a Comment