HASIL PENETASAN ANAK PUYUH


NEW STOCK ANAK PUYUH PADA 5/2/2010 ,
DALAM 150 EKOR anggaran menetas .
STATUS : SOLD OUT

INI LAH HASIL DARI PENETASAN YANG BERMULA PADA 26/12/09
semalam 12/1/210 semua mula menetas..85 biji daripada 95.. lagi 5 biji anak aku suruh rebus.. hehhe
so saya jamin telur puyuh yang saya jual untuk penetasan adalah subur dan berbenih..


Salam semua.. sebelum ini saya ada pernah promosikan telur puyuh untuk di tetaskan ...so saya dah cuba dan memang dah tahu telur2 itu akan menetas.. saya masukan 18 biji ... semasa proses penetasan... candling pada hari ke 5 .. 3 biji telur tak ada benih.. yang 15 biji lagi semua menetas...

ini lah hasil nya... ini pun dah ada org tempah ... umur semiggu rm1.. lagi lima minggu dah boleh sembelih (56 hari)


kalau nak oder anak puyuh.. leh lah call saya... tempahan selama sebulan... kalau nasib.. ada stock .. dapat lah cepat... sabtu baru ni 26/12/09 aku ada masukan 100 biji telur puyuh dalam incubator  .. di jangaka menetas pada 12/1/09
siapa cepat dia dapat...

30/12/09

SUDAH DI BELI OLEH ENCIK FAIZAL DARI KINRARA..

NEXT STOCK PADA 12/1/2010
STOCK yang batch ini pun dah di booking oleh encik hazizi dari sepang.. katanya sebarapa yang ada semua dia nak ... so tak ada lagi stock baru...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "HASIL PENETASAN ANAK PUYUH"

Post a Comment