PENJUALAN ANAK AYAM BELANDA


salam.... ini gambar anak ayam belanda yang dah berumur 2 bulan .. yang di pelihara oleh ZUL HELMI. tuan tanah SERI BUMI TERNAK di BERANANG...
anak-anak ayam belanda ini di jual dengan harga RM35/ekor... yer lah .. anak ayam ni dah besar... memang ini lah harga nya.. dah lepas tahap kritikal .. aku tgk di beri makan memang non stop.. gemuk-gemuk anak ayam belanda dia ni... so kalau sesiapa yg berminat.. boleh lah call aku ...

stock anak ayam belanda ni ..lebih dari 30 ekor kalau aku tgk yg ada kat dalam reban tu ...

memanng kuality ayam belanda kat reban SERI BUMI TERNAK ni memang GRED A .. tgk lah sendiri padang ragut ni.. ayam bebas makan rumput... boleh di kata kan ayam ni separa ORGANIK.. FREE RANGE.. daging pun memang sedap.. sebab aku pernah rasa daging ayam belanda dari reban ni..


Tengok lah gelagat isteri encik Azli megambil gambar..

Terima kasih kepada encik Azli dan isteri yang datang dari Ampang yang sudi datang untuk membeli anak ayam belanda di seribumi ternak...
al kisah nya... dah lama encik Azli ni tempah anak ayam belanda ni .. dari minggu lepas lagi .. so hari jumaat petang baru ni jer dia datang ke rumah aku di cheras.. dan aku bawa mereka ker beranang.. untuk mengam bil anak ayam belanda tu ..


ini lah gambar yg dia snap oleh isteri encik Azli...


Anak ayam belanda yang dah siap untuk di bawa pergi.. katanya untuk di bawa pulang ker Muar malam ini... harap-harap selamat sampai ke destinasi...
apa pun jutaan terima kasi kepada Encik Azli sekeluarga kerana berurusan dengan pihak kami..

TERIMA KASIH DAUN KELADI ..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "PENJUALAN ANAK AYAM BELANDA"

Post a Comment