BAKA KAMBING BOER UNTUK DIJUAL


Salam semua... kat ni aku nak cari pembeli yang sedang mencari baka penjantan..
di sini aku ada nak offer sekor kambing jantan yang berumur 2 tahun lebih.. dah matang sangat-sangat dah... aku cuma tolong pakcik yang aku buat reban ayam aku kat atas BUKIT AMPANG tu... kalau sesiapa yang berminat boleh lah datang ke reban kambing pakcik tu... pasal harga call lah aku ... nanti kita bincang...Memang cantik kambing ni... itu pasal pakcik tu tak nak sembelih utuk jualan daging... all black warna bulunya...

kambing-kambing yg lain pun ada lagi.. kalau pandai bodek dapat lah beli anak-anak baka dari penjantan ini.. (ibu kambing kampung kacuk dgn penjantan ini)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "BAKA KAMBING BOER UNTUK DIJUAL"

Post a Comment